annuleringsrecht nhoc

De online begeleiding van je thuisstudie verlengen? Je examen uitstellen naar een latere datum?

Ben je ingeschreven voor een bepaalde thuiscursus en heb je niet genoeg aan één jaar om je studie af te ronden? Ben je ziek geworden (met of zonder doktersattest)? Ben je je motivatie even kwijt en wil je de draad later opnieuw oppikken? Geen probleem! We zorgen ervoor dat je altijd je studieduur kan verlengen of je examen kan uitstellen naar een latere datum.

Je hebt gedurende één jaar na inschrijving recht op persoonlijke begeleiding van je online docent. Hij of zij verbetert je taken en oefeningen en geeft je persoonlijke feedback. Heb je meer tijd nodig? Dan krijg je voor maar 139 euro een jaar extra begeleiding van je docent.

Is je jaar begeleiding afgelopen en heb je nog geen examen afgelegd? Geen probleem. Je studentenplatform blijft vijf jaar toegankelijk en je hebt vijf jaar de tijd om het examen af te leggen. Wil je na die vijf jaar je examen afleggen? Dat kan voor slechts 45 euro.

Was je niet van de eerste keer geslaagd voor je examen? Dan doe je het toch later op het jaar gewoon een keertje opnieuw! Op onze school mag je onbeperkt herkansen tot je je diploma hebt behaald!

Je thuisstudie definitief annuleren?

Ben je ingeschreven voor een thuiscursus en wens je deze te annuleren?

Neem dan in eerste instantie onmiddellijk telefonisch contact op met het secretariaat van de school zodat we de beste oplossing voor je kunnen vinden. Afhankelijk van het feit of je cursusmateriaal reeds verzonden werd, aangekomen is, of nog bij de drukker ligt, bekijken we samen de mogelijkheden.

We trachten te allen tijde een klantvriendelijke oplossing te zoeken die bij je past en waar je tevreden mee bent. Je kan ons bereiken door te bellen op het nummer 0768080550.

fCompareCourses

fCompareMax3Courses