Professioneel spreker engels, cpProfessionWithFuture

Leer spreken als een native! Deze cursus biedt je een complete kennis van het Engels. Je kent uitdrukkingen, goochelt met synoniemen en ook grammatica schud je zo uit je mouw.

Dien je kennis van het Engels perfect te zijn voor je werk? Na deze cursus lees je elke Engelse krant met gemak en elk Engelstalig televisieprogramma moeiteloos volgen. Gesprekken voer je op hoog niveau en je neemt actief deel aan vergaderingen en pittige discussies voor je werk!

Kortom: na afloop van deze cursus druk je je in allerlei situaties zowel mondeling als schriftelijk adequaat uit!

cpWouldYou
  • De Engelse taal perfect beheersen
  • Op je eigen tempo studeren en begeleid worden door een ervaren docent
  • In een Engelstalig land studeren
  • In landen werkzaam zijn als de VS, VK, Australië, Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika en Canada
  • Internationaal zakelijk contact kunnen onderhouden
Engels voor Meergevorderden
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €419€335.20
  • payInTerms
cpProgram Engels voor Meergevorderden
cpCourseContent
  • Grondige kennis grammatica
  • Uitgebreide woordenschat
  • Complexe zinnen analyseren
  • Oefenen spreekvaardigheid
cpSkillsAndSkills
  • Complexe gesprekken kunnen voeren
  • Complexe teksten kunnen lezen
  • Professionele uitspraak
cpFutureOpportunities
  • Kennis gebruiken voor je huidige werk
  • Werken in het toerisme of de horeca
  • Internationaal zakelijk contact onderhouden
cpTeachers Engels voor Meergevorderden

cpPracticalInfo

Deze opleiding is een thuisstudie. Dat betekent dat je het lesmateriaal krijgt thuisgestuurd en hiermee op je eigen tempo aan de slag gaat. Je krijgt ook digitaal toegang tot jouw opleiding. Met vragen en gemaakte opdrachten kun je terecht bij jouw online persoonlijke docent.

cpFinancialInfo

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 419.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Engels voor Meergevorderden
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €419€335.20
  • payInTerms

cpStartNewCarreer Engels voor Meergevorderden. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

partPayCourse

partPayInfoWithSchema

terms
€180cpOnSubscribe
€68.13 partPayStep

partPaySavings

(partPayInStep3)
betaling_termijnen_500px.jpg

cpGoodToKnowAboutCourse Engels voor Meergevorderden

De Ondernemersschool NHOC is een jonge en succesvolle onderwijsinstelling voor volwassenenonderwijs via thuisstudie. We zijn als internationale opleidingsgroep binnen een paar jaar uitgegroeid tot een van de grootste opleiders van Nederland! Dit succes is te danken aan onze korte, praktijkgerichte opleidingen, voordelige all-in prijzen en aan onze bevlogen, ervaren docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

DE LEEUW, O.

Zijn al jullie opleidingsconsulentes zo vriendelijk?

BEKKERS, R.

Ik volgde eerder al Engels en Engels voor gevorderden bij Thuiscursus. En ook dit keer was ik erg tevreden over de opleiding. De docent kende ik al van mijn vorige opleidingen, en het was duidelijk dat dezelfde structuur doorgetrokken werd. Dat maakt het handig voor iedereen die over een vervolgopleiding Engels denkt!

cpT3Name

cpT3Testimonial