Frans sprekende professional, cpProfessionWithFuture

Heel hard ‘bonjour!’ roepen of une baquette fromage bestellen lukt nog wel. De meesten hebben het Frans na de middelbare school wat laten versloffen met steenkolenfrans tot resultaat. Tijd om het allemaal weer eens terug te halen!

De basisregels.. hoe zit dat eigenlijk? Naast de grammatica duik je voornamelijk in het begrijpen van geschreven teksten. Le petit prins , Le Monde of Charlie Hebdo, jij kunt ze straks lezen! Je gaat aan de slag om de taal beter begrijpen zonder steeds je vertaalapp te hoeven gebruiken. Daarnaast wordt er aandacht besteed aan het vloeiender praten. Klaar met hakkelen!

Zie jij jezelf binnenkort al Frans verstaan, lezen, spreken én schrijven? Schrijf je in!

• Frans leren lezen, schrijven, verstaan en spreken op niveau B1-B2 van het Europees referentiekader
  • Je baankansen vergroten in een Franstalig land
  • Een nieuwe taal toevoegen aan jouw te beheersen talenlijstje op je cv
  • Vanuit huis studeren, onder online begeleiding van een ervaren docent Frans
  • Een nieuwe carrière kunnen maken in het toerisme
Frans voor Gevorderden
cpProgram Frans voor Gevorderden
  • Nieuwe woordenschat en grammatica
  • Uitdrukkingen en zegswijzen
  • Franstalige artikels en teksten
  • Uitvoerige conversaties voeren
  • Specifieke situaties benoemen
  • Gedetailleerde productinformatie geven
  • Nuttige zakelijke termen
Thuisstudie Frans voor gevorderden
  • Je beter uitdrukken in het Frans met een nieuwe woordenschat en verbeterde grammatica
  • Franstalige artikels en teksten lezen
  • Uitvoerige conversaties voeren
  • Specifieke situaties benoemen
  • Gedetailleerde productinformatie geven
Thuisstudie Frans voor gevorderden
  • Toepassen in je huidige werk
  • Werken in het toerisme of de horeca
  • Werken in het buitenland
cpTeachers Frans voor Gevorderden

Deze opleiding is een thuisstudie. Dat betekent dat je het lesmateriaal krijgt thuisgestuurd en hiermee op je eigen tempo aan de slag gaat. Je krijgt ook digitaal toegang tot jouw opleiding. Met vragen en gemaakte opdrachten kun je terecht bij jouw online persoonlijke docent.

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 419.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Frans voor Gevorderden

cpStartNewCarreer Frans voor Gevorderden. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

cpGoodToKnowAboutCourse Frans voor Gevorderden

VERBEEK, P.

Voor mijn sollicitaties moest ik mijn Frans dringend opfrissen. Via deze thuiscursus ging dat heel snel en gemakkelijk.

VAN DOORN, K.

Ik had reeds een basiskennis van het Frans, maar was op zoek naar een vervolgopleiding. Die vond ik bij Thuiscursus. De begeleiding is erg welkom, zeker bij grammatica en oefeningen.