Specialist klantcommunicatie, a profession with a future!

Hoe ga je om met klanten? Een vraag die vele antwoorden heeft. Want elke klant is anders. De manier waarop je met hen communiceert, is beslissend voor een succesvolle samenwerking of verkoop. Dankzij deze praktijkgerichte cursus leer je verschillende manieren waarop jij met klanten omgaat.

Samen met een topdocent doorloop je alle stappen van een succesvolle interactie. Zowel de communicatie via de telefoon als face to face. Je ontdekt hoe je met klachten omgaat, empathie opbrengt en alle andere do’s and don’ts. Zo bevorder je niet alleen de relatie met de klant, maar ook het imago van je bedrijf. Want goede communicatie en klantgerichtheid blijven de musts voor elke onderneming!

Schrijf je nu in voor deze spraakmakende cursus!

do you want...
  • Weten hoe je perfect communiceert met klanten via telefoon of face to face
  • In staat zijn om klachten professioneel af te handelen en steeds empathie te tonen
  • Weten hoe je de specifieke behoeftes van klanten herkent
  • Werken op de afdeling klantenservice binnen een bedrijf
  • Werken in de PR
Program Klantgericht Communiceren
Klantgericht communiceren avondschool
Course content
  • Hoe gedraag je jezelf naar klanten toe
  • Welke verschillende types klanten zijn er
  • Doelstellingen maken voor klanten en deze realiseren
  • Hoe ga je om met lastige vragen of moeilijke situaties
  • Overtuigen zonder te manipuleren
  • Gesprekstechnieken voor een succesvol klantengesprek
  • Vaardigheden om klantgerichter te handelen
  • Win-winsituaties creëren voor jezelf en je klanten
  • Nee zeggen zonder klanten te verliezen
  • Correcte service verlenen zonder grenzen van het bedrijf te overschrijden
Volwassenenonderwijs Klantgericht communiceren
Competences and skills
  • Jij weet hoe je perfect communiceert met klanten via telefoon of face to face
  • Jij bent in staat om klachten professioneel af te handelen en steeds empathie te tonen
  • Jij gedraagt je als het uithangbord van je firma en gaat steeds voor klantgerichtheid
  • Jij weet hoe je de specifieke behoeftes van klanten herkent en kan deze ook gebruiken
Klantgericht communiceren volwassenenonderwijs
Opportunities for the future
  • Werken op de afdeling klantenservice binnen een bedrijf
  • Werken in de PR
  • Werken in de sales
  • Doorgroeien naar manager klantenservice

Starting dates group course Klantgericht Communiceren

No courses have been found

Teachers Klantgericht Communiceren

Practical info

Lesson days

De opleiding Klantgericht Communiceren bestaat uit 1 les. Elke les duurt 8 uur en valt op dezelfde dag. In het overzicht met de startdata van de opleiding Klantgericht Communiceren vind je alle lesdagen terug.

Click here for the starting dates.

Financial info

Pay for your Klantgericht Communiceren course in 2 parts

Would you like to spread the cost over the duration of your study period? That's possible through the payment schedule below!

parts
€180 When subscribing
€124.56 Before the first lesson

If you choose to pay in 2 installments, an 8% surcharge will be applied. For this course, you will then pay €304.56 instead of €282. So, you save €22.56 when you pay the full amount at once.

(Choose installment payments in step 3)
betaling_termijnen_500px.jpg

Nice to know about your education Klantgericht Communiceren

That's why you choose NHBO Klassikaal

NHBO is een jonge en succesvolle onderwijsinstelling in klassikale opleidingen en cursussen. We zijn als onderdeel van een internationale opleidingsgroep binnen een paar jaar uitgegroeid tot een van de grootste opleiders van Nederland! Dit succes is te danken aan onze korte, praktijkgerichte opleidingen, voordelige all-in prijzen en aan onze bevlogen, ervaren docenten.

Download the eCampus App
Learn from successful leaders.
Unlimited exam attempts.
Always training centers nearby.

Recent blogs

Reviews

Tony S.
Tony S.

The teacher is very involved with his subject and his students. We learned what is really necessary on the job.

Bruce B.
Bruce B.

Was always welcomed in a very friendly manner. Always received a clear explanation when I needed more info.

Peter P.
Peter P.

Already proved to be very useful to grow professionally.

You may also be interested in