Word-expert, cpProfessionWithFuture

Veel mensen werken dagelijks met Microsoft Word, maar kunnen nog veel leren over dit veelzijdige tekstverwerkingsprogramma. Weet jij bijvoorbeeld hoe je de lay-out van een pagina aanpast, of hoe je naast teksten ook tekeningen in een bestand kunt zetten?

In deze thuisstudie leer je op hoog niveau alle mogelijkheden van Word optimaal benutten. De cursus is geschikt voor mensen zonder kennis van het programma, maar ook voor mensen die méér willen met Word dan alleen teksten typen.

De cursus is samengesteld voor de Microsoft office 365 versie. Je kan deze cursus volgen met de versie Microsoft office 2016, Microsoft office 2019 en Microsoft office 365.

Dankzij de hulp van een ervaren docent die je veel voorbeelden en oefeningen geeft, weet jij binnenkort alles over dit programma!

Schrijven is makkelijk. Je hoeft alleen maar op de toetsen te slaan totdat het goed klinkt.

Douglas Adams
  • Misschien wel het meest bekende en meest gebruikte Microsoft-programma leren gebruiken
  • De uitgebreide mogelijkheden van dit tekstverwerkingsprogramma ontdekken en leren gebruiken
  • Notities, korte teksten, lange teksten, verhalen of zelfs boeken digitaal kunnen schrijven
  • Een thuiscursus volgen op je eigen tempo, waar en wanneer je maar wilt
  • Een carrière als administratief medewerker
Microsoft Word
cpProgram Microsoft Word
Thuisstudie Word Microsoft
  • Je toekomstmogelijkheden na deze cursus
  • Belangrijke functies van het programma
  • Efficiënt leren werken met Word
  • Correcte brieven en documenten maken
  • De verschillende toepassingen van Word
  • Je tekst en opmaak bewerken
  • Een correcte alineaopmaak toevoegen
  • De pagina opmaken en klaarmaken om af te drukken
  • Tabellen en grafieken invoeren
  • Teksten schrijven in Word
  • Teksten opmaken in Word
  • Handige tips en tricks van Word gebruiken
  • Alle functies van Word op de juiste manier toepassen
  • Administratief medewerker
  • Medewerker redactie lay-out
  • Je eigen documenten opmaken
  • brieven en documenten van anderen verbeteren
cpTeachers Microsoft Word

Deze opleiding is een thuisstudie. Dat betekent dat je het lesmateriaal krijgt thuisgestuurd en hiermee in je eigen tempo aan de slag gaat. Je krijgt ook digitaal toegang tot jouw opleiding. Met vragen en gemaakte opdrachten kun je terecht bij jouw online persoonlijke docent.

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 289.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Microsoft Word

cpStartNewCarreer Microsoft Word. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

cpGoodToKnowAboutCourse Microsoft Word

BROUWER, D.K

Voor ik startte had ik heel wat vragen over het afstandsonderwijs en de opleiding zelf. Gelukkig werden deze tijdens een persoonlijk gesprek stuk voor stuk met de glimlach beantwoord!

DEKKER, M.L.

Docente Astrid heeft mij intensief begeleid en mij heel wat bijgeleerd.