Nanny, cpProfessionWithFuture

Het opvoeden van een kind vraagt veel energie, maar als je weet waar je mee bezig bent, dan is het al een stuk gemakkelijker! Een baby heeft andere behoeftes dan een peuter en je kan een kind in beide fasen op een verschillende manier stimuleren om zich optimaal te ontwikkelen.

Dankzij deze cursus ontdek je de verschillende fasen waar een kind door gaat en kom je te weten op welke manier jij hier een invloed op kunt hebben. Alle informatie wordt daarnaast vanuit de kinderpsychologie gestaafd.

Ideaal voor (toekomstige) juffen en nanny's, maar ook onontbeerlijk voor elke ouder of grootouder.

• Alles leren over de ontwikkeling van kinderen?
  • Kinderen correct begeleiden doorheen de fases naar volwassenheid?
  • Alles weten van de fijne en grove motoriek bij kinderen?
  • De ontwikkelingsstappen bij kinderen leren kennen?
  • Kinderen effectief leren begeleiden in hun groeiproces?
Ontwikkeling van het Kind
cpProgram Ontwikkeling van het Kind
Ontwikkeling van het Kind online cursus
  • Theorieën uit de psychologie uitgelegd
  • De prenatale ontwikkeling
  • Prenatale onderzoeken
  • De geboorte en de neonatale fase
  • De babyfase
  • Responsiviteit
  • De peuterfase
  • Zindelijkheidstraining
  • De kleuterfase
  • Het lagereschoolkind
  • Opvoeding, taal en gezondheid
  • Pedagogie en de ontwikkelingspsychologie
Studeren Ontwikkeling van het Kind
  • Een kind kunnen plaatsen in zijn ontwikkelingsfase en de opvoeding daaraan kunnen aanpassen
  • Met belangrijke aspecten van elke fase rekening kunnen houden
  • De groei van het kind zo veel mogelijk kunnen stimuleren met aangepaste technieken
Ontwikkeling van het Kind studeren
  • Professionele Nanny
  • Achtergrondinfo voor kinderkamp medewerkers
  • Extra kennis voor aanstaande ouders
cpTeachers Ontwikkeling van het Kind

Je krijgt de cursus Ontwikkeling van het Kind binnen een week na inschrijving thuisgestuurd en kan dan meteen beginnen met studeren. Dankzij de flexibiliteit van een thuisstudie studeer je waar en wanneer je wil. Je krijgt een jaar lang begeleiding van een docent via een online platform, dus je staat er niet alleen voor! Wanneer je slaagt voor jouw opleiding, versturen wij jou het diploma.

Je betaalt voor je opleiding Ontwikkeling van het Kind maar 349.00 euro. Hiervoor krijg je het geïllustreerde cursusboek, de professionele begeleiding van je docent gedurende één jaar, levenslange toegang tot het online studentenplatform én de mogelijkheid om binnen een termijn van vijf jaar gratis examen af te leggen! Alles voor een ideale start!

Ontwikkeling van het Kind

cpStartNewCarreer Ontwikkeling van het Kind. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

cpGoodToKnowAboutCourse Ontwikkeling van het Kind