Leidinggevende, cpProfessionWithFuture

Heb je net promotie gekregen, maar weet je nog niet zo goed hoe je een team moet aansturen? Of geef je al leiding en zou je graag willen groeien in je werk? In beide gevallen is de opleiding Praktisch Leidinggeven voor jou de juiste keuze!

In deze thuisstudie ontwikkel je stap voor stap jouw leidinggevende capaciteiten, aan de hand van allerlei praktische inzichten, methodes en technieken. De docent heeft jarenlange ervaring als leidinggevende en geeft jou tientallen tips mee uit de praktijk.

Ontwikkel jezelf als leider, vergroot je zelfvertrouwen en help je bedrijf, je medewerkers én jezelf in no time hogerop!

• Graag je eigen team aansturen en motiveren
  • Assertiviteitstechnieken kunnen toepassen
  • Leren hoe je meer inzicht krijgt in conflicten op de werkvloer
  • Leidinggeven in je eigen bedrijf
  • Workshops kunnen geven op het gebied van leidinggeven
Praktisch Leidinggeven
cpProgram Praktisch Leidinggeven
Thuisstudie Praktisch leidinggeven
  • Je toekomstmogelijkheden na deze cursus
  • Leidinggeven in je eigen onderneming
  • Assertiviteitstechnieken
  • Je doelstellingen bepalen
  • Doelstellingen SMART formuleren
  • Effectief communiceren en luisteren
  • Het belang van non-verbale communicatie
  • Communiceren via e-mail
  • Trainen en opleiden van medewerkers
  • Taakgericht leidinggeven
  • Motivatietechnieken
  • Gesprekstechnieken
  • Inzicht in conflicten op de werkvloer
  • Medewerkers beoordelen en feedback geven
  • Effectief vergaderen
  • Leidinggeven in je eigen onderneming
  • Assertiviteitstechnieken toepassen
  • Je doelstellingen bepalen
  • Doelstellingen SMART formuleren
  • Effectief communiceren en luisteren
  • Communiceren via e-mail
  • Trainen en opleiden van medewerkers
  • Taakgericht leidinggeven
  • Motivatietechnieken toepassen
  • Gesprekstechnieken toepassen
  • Inzicht in conflicten op de werkvloer verkrijgen
  • Medewerkers beoordelen en feedback geven
  • Effectief vergaderen
  • Leidinggeven in je eigen bedrijf
  • Leidinggevende in loondienst
  • Workshops geven op het gebied van leidinggeven
cpTeachers Praktisch Leidinggeven

Deze opleiding is een thuisstudie. Dat betekent dat je het lesmateriaal krijgt thuisgestuurd en hiermee op je eigen tempo aan de slag gaat. Je krijgt ook digitaal toegang tot jouw opleiding. Met vragen en gemaakte opdrachten kun je terecht bij jouw online persoonlijke docent.

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 377.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Praktisch Leidinggeven

cpStartNewCarreer Praktisch Leidinggeven. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

cpGoodToKnowAboutCourse Praktisch Leidinggeven

takeCourseAsPart

cpAllroundModalIntroText

cpAllroundHomeModalBody

cpExemptionDiscount
cpAllroundUSP1
cpAllroundUSP2
cpAllroundUSP3
Business Management - Allround

• Diploma
  • cpHomeCourseType
  • €1773.10 insteadOfAbbr €2086
cpMoreInfoButton

cpProgram Business Management - Allround

Wil jij bedrijven mee helpen groeien? Belangrijke kansen leren herkennen om zo je bedrijf winstgevend te maken? Genieten van talrijke exclusieve voordelen zoals bonussen, veel verantwoordelijkheid en vooral vrijheid?

Een bekwaam business manager heeft een grondig inzicht nodig in de manier waarop bedrijven opereren. Deze kennis verwerf je allemaal in de allround thuiscursus Business Management. In 7 modules leer je alle knepen van het vak om als professioneel business manager aan de slag te gaan!

Na deze opleiding zijn je toekomstmogelijkheden talrijk. Zo kan je terecht in de financiële sector, maar ook bij multinationals of NGO's. Uiteraard vormt deze opleiding de perfecte voorbereiding om te starten als zelfstandig ondernemer!

savingsOnAllround

Mina

Nuttige lesmaterialen, goede docent, professioneel methode

Lobke H.

De cursus ''Praktisch leidinggeven'' is zowel goed bruikbaar voor de beginnende leidinggevende als voor een leidingevende die op zoek is naar een stukje herkenning, bewust wording en update van zijn/haar kennis. Het is een toegankelijke basiscursus, fijn dat het lesmateriaal door de docent zelf geschreven is. Als je er naar op zoek bent en doorvraagt heb je snel diepgang en kan je veel uit de feedback van de docent halen. Een aanrader!

Lobke Bijman