Management assistent, cpProfessionWithFuture

Heb jij een verborgen organisatietalent? En zou je jouw gave willen inzetten op professioneel vlak? Dan ben jij een geboren management assistent!

Als visitekaartje van een bedrijf en rechterhand van de manager of het directieteam vervul jij een cruciale rol. Je regelt afspraken, bereidt vergaderingen voor, verzorgt de correspondentie en hebt standaard een smile op je gezicht waar iedereen van smelt. Zonder jou zou er elke dag grote chaos zijn!

In deze thuisstudie duik je in de details van het beroep, leer je stipt en nauwkeurig werken en goed omgaan met stress. Dankzij de hulp van een ervaren docent ben jij straks klaar om te gaan schitteren als de ster van het secretariaat!

• De verschillende vaardigheden van een management assistent beheersen
  • Online ondersteuning van een administratieve duizendpoot
  • Op je eigen tempo leren, waar en wanneer je maar wilt
  • Alles leren over telefoon- en klantcontact
  • Een nieuwe baan als management assistent, receptionist, telefonist of administratief medewerker
Secretariaat medewerker
cpProgram Secretariaat medewerker
Thuisstudie Secretaresse
  • Je toekomstmogelijkheden als management assistent
  • De verschillende afdelingen van een bedrijf leren kennen
  • Mensen professioneel verwelkomen
  • Omgaan met verschillende soorten klanten
  • Computerprogramma’s Word en Excel gebruiken
  • Professionele spreek- en gesprekstechnieken
  • Klantvriendelijk telefoneren
  • Een telefoongesprek voorbereiden
  • Zakelijke telefoontjes plegen
  • Zakelijke brieven en e-mails schrijven
  • Time management: je tijd efficiënt indelen
  • Klantcontact
  • Computerprogramma's
  • Zakelijke correspondentie
  • Telefooncontact
  • Time management
  • Management assistent
  • Receptionist
  • Telefonist
  • Administratief medewerker
cpTeachers Secretariaat medewerker

Deze opleiding is een thuisstudie. Dat betekent dat je het lesmateriaal krijgt thuisgestuurd en hiermee op je eigen tempo aan de slag gaat. Je krijgt ook digitaal toegang tot jouw opleiding. Met vragen en gemaakte opdrachten kun je terecht bij jouw online persoonlijke docent.

De cursus is samengesteld voor de Microsoft office 365 versie. Je kan deze cursus volgen met de versie Microsoft office 2016, Microsoft office 2019 en Microsoft office 365.

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 419.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Secretariaat medewerker

cpStartNewCarreer Secretariaat medewerker. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

cpGoodToKnowAboutCourse Secretariaat medewerker

BOSMAN, D.V.

Dankzij de persoonlijke aanpak van Thuiscursus voelde ik me erg op mijn gemak en ben ik ook met veel vertrouwen aan mijn opleiding begonnen.

AKKER, J.

De docente heeft zelf een indrukwekkend CV en bijgevolg veel te vertellen over het takenpakket van een management assistent!