Erkende kwaliteit

Als school dragen we kwaliteit hoog in het vaandel. Op deze webpagina vind je een overzicht van onze erkenningen, die we ontvangen hebben van onafhankelijke partijen voor de kwaliteit van ons onderwijs en onze dienstverlening. Deze erkenningen tonen aan dat we voldoen aan de hoge standaarden die we voor onszelf stellen en dat we streven naar voortdurende verbetering.

Geregistreerd in het CRKBO

De Ondernemersschool NHOC is ingeschreven in het Centraal Register van het Kort Beroepsonderwijs (CRKBO). Opname in dit officiële register betekent dat onze school voldoet aan de Kwaliteitscode voor Opleidingsinstellingen voor Kort Beroepsonderwijs. Ook onze docenten zijn opgenomen in dit register. Opleidingen die ingeschreven staan in het CRKBO-register zijn vrijgesteld van btw. Dat maakt jouw opleiding extra voordelig.

Voor meer informatie over het CRKBO, de kwaliteits- en de auditvereisten ga je naar de website van CRKBO.

Associatie voor Examinering

We hebben voor meerdere opleidingen een samenwerking met de Nederlandse Associatie voor Examinering. Onze opleidingen bereiden je direct voor op het examen dat je zelf bij de Associatie kan aanvragen en afleggen. Je ontvangt hiervoor een Associatie diploma. De Nederlandse Associatie voor Examinering is al 70 jaar een van de grootste onafhankelijke exameninstituten in Nederland met als doel de optimale borging van diploma’s en certificaten ten behoeve van een goed functionerende arbeidsmarkt. Onze opleidingen zijn een kwalitatief hoogstaande én voordelige voorbereiding op deze professionele examens.

PVKO

De Ondernemersschool NHOC is lid van het Platform voor Klantgericht Ondernemen, PvKO.

Bij de Ondernemersschool staat de student centraal. Lidmaatschap bij het PvKO bewijst dat onze organisatie bewust, en op een gestructureerde wijze, voortduren bezig is de dienstverlening richting onze studenten te verbeteren. Middels dit platform zijn we in staat om met een selecte groep professionals onze kennis te bundelen en ons constant te blijven ontwikkelen op het gebied van kwaliteit, klantgerichtheid en serviceverlening.