Het geheime wapen van Pierre

In het bedrijfsleven is levenslang leren cruciaal. Pierre motiveert zijn medewerker met All You Can Study.

moreInfo

Ontdek de voordelen van anticyclisch ondernemen

Hoe zorg je dat je sterk start als onderneming?

moreInfo

Het opleidingsplan: een succesformule voor werkgevers

Steeds meer bedrijven stellen opleidingsplannen dat tegemoet komt aan specifieke bedrijfsbehoeften en opleidingsnoden. Het plan geeft werknemers recht op een aantal opleidingsdagen en is uniek voor elk bedrijf. Zo krijgen werknemers de kans om zich verder te ontwikkelen in hun vakgebied.

moreInfo

Het opleidingsplan: groeimogelijkheden voor werknemers

Steeds meer bedrijven stellen opleidingsplannen op voor hun werknemers, waardoor werknemers een aantal dagen opleiding krijgen per jaar. Het plan geeft werknemers jaarlijks recht op een aantal opleidingsdagen en is uniek voor elk bedrijf.

Succesverhaal: Oud-studente Maria Muto publiceert haar vierde boek

De succesverhalen van onze alumni delen we maar al te graag. Deze keer zetten we oud-studente Maria Muto uit Genk (België) in de kijker. Zij behaalde een tijdje geleden haar diploma ‘Kinderboeken Illustreren’ en bracht net haar vierde boek uit. “Ik gebruik mijn cursusboek nog steeds. Dat is echt mijn Bijbel.”

fCompareCourses

fCompareMax3Courses