Kindervoedingsadviseur, cpProfessionWithFuture

Gezond eten is voor iedereen belangrijk, maar voor kinderen al helemaal. Zij kampen steeds vaker met overgewicht als gevolg van een voedingspatroon vol snelle suikers en een gebrek aan vitamines.

Als kindervoedingsadviseur help je ouders om samen met hun kind een gezond en gevarieerd eetpatroon te ontwikkelen. Je stelt voedingsschema’s op voor baby’s tot pubers, weet alles van de verschillende allergieën en maakt van elke maaltijd een feestje.

Leer kinderen dat gezond eten juist lekker is en geef ze een eetpatroon mee waar ze een leven lang iets aan hebben!

cpWouldYou
  • Een cursus volgen die je prima kunt combineren met je huidige baan of studie
  • Graag een nieuwe carrière beginnen in het geven van voedingsadvies voor kinderen
  • Jouw cliënten kunnen adviseren over alle voordelen van gezonde voeding
  • Leren adviseren over babyvoeding en bijvoeding
  • Inzicht krijgen in de psychologische aspecten van voeding
Kindervoedingsadviseur
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €377€282.75
cpProgram Kindervoedingsadviseur
cpCourseContent
  • De zwangerschap
  • Zuigelingen
  • Peuters
  • Kleuters
  • Kinderen
  • Adolescenten
  • Algemene aandacht situatie: obesitas bij kinderen
  • Wetgeving m.b.t kindervoeding
  • Starten als kindervoedingsadviseur
cpSkillsAndSkills
  • Starten als zelfstandig kindervoedingsadviseur
  • Voedingsadvies geven bij de zwangerschap
  • Adviseren over de voordelen van gezonde voeding
  • Adviseren over babyvoeding en bijvoeding
  • Voedingsschema’s per leeftijd opstellen
  • Inzicht in de psychologische aspecten van voeding
  • Adviseren over voeding voor de peuter, kleuter, scholier en adolescent
  • Kennis over de verschillende vitamines
  • Inzicht in overgewicht bij kinderen
cpFutureOpportunities
  • Zelfstandig kindervoedingsadviseur
  • Kindervoedingsadviseur in loondienst
  • Geven van voorlichting
cpTeachers Kindervoedingsadviseur

cpPracticalInfo

Deze opleiding is een thuisstudie. Dat betekent dat je het lesmateriaal krijgt thuisgestuurd en hiermee in je eigen tempo aan de slag gaat. Je krijgt ook digitaal toegang tot jouw opleiding. Met vragen en gemaakte opdrachten kun je terecht bij jouw online persoonlijke docent.

cpFinancialInfo

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 377.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Kindervoedingsadviseur
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €377€282.75
  • payInTerms

cpStartNewCarreer Kindervoedingsadviseur. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

partPayCourse

partPayInfoWithSchema

terms
€90cpOnSubscribe
€79.29 partPayStep

partPaySavings

(partPayInStep3)
betaling_termijnen_500px.jpg

cpGoodToKnowAboutCourse Kindervoedingsadviseur

De Ondernemersschool NHOC is een jonge en succesvolle onderwijsinstelling voor volwassenenonderwijs via thuisstudie. We zijn als internationale opleidingsgroep binnen een paar jaar uitgegroeid tot een van de grootste opleiders van Nederland! Dit succes is te danken aan onze korte, praktijkgerichte opleidingen, voordelige all-in prijzen en aan onze bevlogen, ervaren docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

takeCourseAsPart

cpAllroundModalIntroText

cpAllroundHomeModalBody

cpExemptionDiscount
cpAllroundUSP1
cpAllroundUSP2
cpAllroundUSP3
Kinderzorg - Allround

• Diploma
  • cpHomeCourseType
  • €1535.10 insteadOfAbbr €1806
cpMoreInfoButton

cpProgram Kinderzorg - Allround

Zou je graag met kinderen willen werken maar weet je nog niet welk beroep precies bij jou past? Leid jezelf dan breed op met deze allround thuisopleiding Kinderzorg en kom er vanzelf achter waar jouw talent ligt!
In vier modules ontdek je verschillende aspecten van het werk van een kinderverzorger. Zo leer je alles over de werkzaamheden van een kinderpsycholoog of -coach, een medewerker op de kinderopvang en een kinderhulpverlener in levensbedreigende situaties.
Om je kennis nog verder te verbreden kun je tot slot kiezen voor een extra module Kindervoedingsadviseur of Kinderyoga. Jij hebt straks eindeloos veel carrièremogelijkheden, want keuze en kansen zijn gegarandeerd!
savingsOnAllround
Voedingsdeskundige - Allround

• Diploma
  • cpHomeCourseType
  • €1416.10 insteadOfAbbr €1666
cpMoreInfoButton

cpProgram Voedingsdeskundige - Allround

Mensen zijn de laatste jaren steeds bewuster gaan eten. Maar wat is nu écht gezonde voeding? Steeds meer mensen vinden verantwoorde voeding belangrijk. En jij kunt ze daarbij helpen!

Tijdens deze uitgebreide allround opleiding Voedingsdeskundige bekijk je in 3 modules alle aspecten die bijdragen aan een gezondere levensstijl. In de eerste module leer je alles over belangrijke voedingstoffen en energiebehoefte. Daarna ga je mensen gericht ondersteunen om af te vallen dankzij de module Gewichtsconsulent.

Daarnaast leer je ook meer over de specifieke behoeften van onder andere kinderen en sporters. Dankzij deze cursus help je mensen aan een beter, energievoller en vooral gezonder leven!

savingsOnAllround

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

KAPPERS, R.

Elke keer als ik met mijn opleidingsconsulente sprak werd ik vriendelijk en uitgebreid geholpen.

VAN DER MEULEN, A.

De docent weet het belang van goede voeding echt wel te onderstrepen. De ideale vervolgopleiding op de cursus Afslankingsconsulente, die ik al eerder met succes heb afgerond.

cpT3Name

cpT3Testimonial