Perfecte voorbereiding op een carrière in de media

De Mediaschool maakt onderdeel uit van de Ondernemersschool B.V.. We bieden allerlei thuisstudies aan op het gebied van technologie en communicatie. Zo bestaat ons opleidingsaanbod bijvoorbeeld uit cursussen over grafische vormgeving, computervaardigheden, fotografie of schrijven.

In al onze cursussen leer je de meest actuele informatie. Zo ben je op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en vormen onze cursussen de ideale basis voor een succesvolle carrière in de mediabrache. Of je nu aan de slag gaat als scenarioschrijver, huwelijksfotograaf of een eigen designbureau begint.

Bekijk onze opleidingen

Een groot voordeel van de thuiscursussen van de Mediaschool is dat je helemaal zelf bepaalt wanneer je studeert. Zo behoud je de juiste balans tussen je familie, werk en hobby's. Ook heb je zelf in de hand op welk tempo je de opleiding afrondt. Ten slotte studeer je overal waar je wil.

Schijf je nu in