Schrijven/Commercieel

Commercieel

Commercieel schrijven is een ontzettend handige skill. Je geeft duizenden mensen het vertrouwen om voor jouw product of dienst te kiezen. En dat loont!

goed voor op je cv

voor beginners én gevorderden

met persoonlijke begeleiding

op maat gemaakte cursussen

inclusief online lesmateriaal

praktijkgericht en up-to-date


noCoursesWithinSubtheme Commercieel


beSureOfYourFuture

Goede commerciële schrijvers zijn tegenwoordig moeilijk te vinden. Bedrijven zijn constant op zoek naar mensen die content kunnen maken die mensen echt interesseert. Boeiende content lokt mensen naar je website en verhoogt het vertrouwen in jouw merk. Als commerciële schrijver ga je in-house aan de slag in een bedrijf, werk je voor een marketingbureau of begin je als freelancer.

Een professionele copywriter is essentieel in elk bedrijf. Je kan echt niet meer zonder. We nemen regelmatig nieuwe copywriters in dienst, zowel freelancers als in-house. Je merkt snel dat er een groot verschil is in kwaliteit. Als ze een diploma van jullie school op hun cv hebben staan, weten we zeker dat ze de nodige expertise bezitten om een uitstekende aanwinst te zijn. - employerSpeaks

Commercieel

trendsCapitalized

Content marketing is een van de enige vormen van marketing die nog ervaren wordt als authentiek, nuttig en perfect afgestemd op de internetgeneratie. Daarom wordt er steeds meer geïnvesteerd in kwalitatieve content die het doelpubliek echt aanspreekt en aanspoort. Zo zijn podcasts enorm in de opmars, samen met videocontent en livestreams.

Commercieel, hundredPercentOfTheTime

Een super handige tool voor iedereen die veel schrijft zijn spellingcheckers. Het is echt onacceptabel om spel- of typfouten in je finale tekst te hebben staan. Tegenwoordig geven de betere spellingcheckers ook tips over de leesbaarheid van je tekst. Zo vermijd je makkelijker te lange en complexe constructies en verouderde terminologie.

Ik heb altijd al een voorliefde gehad voor taal en schrijven. Het was dus ook een logische stap om daar mijn beroep van te maken. Alleen wist ik niet goed hoe. Een cursus Copywriter was de oplossing. Ik leerde hoe ik mijn passie kon omzetten in een carrière. Onlangs begon ik als freelancer en ik kan al niet meer volgen met het aantal opdrachten dat ik toegestuurd krijg. Blogs, instagramposts, webteksten, slogans, reviews, productbeschrijvingen; ik doe het allemaal! - exStudentSpeaking

Robert de Bruijn
Robert de Bruijn

Opleidingsverantwoordelijke

Onze opleidingen Commercieel schrijven zijn perfect voor iedereen die schrijfskills wil gebruiken om producten of services te promoten. Je leert alles over wat je moet weten om meteen na je opleiding aan je carriere te beginnen. Dankzij de persoonlijke begeleiding zit je geen moment vast en krijg je een antwoord op al je cursusgerelateerde vragen.

niceToKnowHeader

  • Voor elke euro gespendeerd aan e-mail marketing wordt er ongeveer 38 euro verdiend. Zeker de moeite waard dus!
  • E-mails worden 26% vaker geopend als de naam van de ontvanger in het onderwerp staat.
  • De meeste gebruikte vormen van content marketing zijn blogs, sociale media en casusstudies.
  • Content marketing kost in het algemeen 62% minder dan traditionele marketing.

fCompareCourses

fCompareMax3Courses

-
0